Wat gebeurt er op independence day in new york?

Zijn er dingen waar je rekening mee moet houden tijdens een bezoek aan new york tijdens independence day

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Veel winkels zijn gesloten op 4 juli in New York en het openbaar vervoer is extra druk. Er is 's avonds een prachtig vuurwerk om deze dag te vieren.
paulus811
9 jaar geleden
Ik betwijfel of de winkels in New York op 4 juli gesloten zullen zijn. Daar is de stad te groot voor. Er zullen uiteraard wel festiviteiten zijn. Wellicht dat men op het forum van USA4ALL een gerichter antwoord kan geven: http://forum.verenigdestaten.info