Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand mij helpen bij het vinden van nog een site over autovakanties?

selectcamp , keycamp. vacanselect, suncamp, tentholidays,canvasholidays , siestaholidays, vacansolei , arke , kras, homair en yelloh village heb ik al gehad.

Weet iemand mischien nog 1 ? mag ook een buitenlandse zijn (Duits, Engels)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
534

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zou eens bij de ANWB kunnen gaan kijken.
Wij hebben daar een map gekocht met auto vakanties en autoritten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vrijuit, staan ook veel campings.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je geeft niet specifiek aan wat voor een autovakanties je bedoelt. In eerste instantie dacht ik dat je het over auto-rondreizen had, een complete reis waarbij je een routebeschrijving krijgt en waarbij de accommodaties (kunnen zowel hotels, B&B's als campings zijn) al voorgeboekt zijn voor de datum dat je er volgens de planner zou moeten komen.
Deze reizen worden onder andere aangeboden door de Oad, De Jong Intra, Vrij Uit, Neckermann.

Aangezien je daarna echter enkele typische camping-verkopers als voorbeeld geeft (Yelloh Village, Vacansoleil e.d.) heb ik zo'n vermoeden dat je met de auto naar een bepaalde camping/park wilt dat van tevoren geboekt is bij een Touroperator.
Dan kan ik naast de Touroperators die ik hierboven al genoemd heb o.a. nog Sunweb, Elmar Reizen en Peter Langhout reizen noemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding