Ik ben toerist. Kan ik 3 weken in Moskou vakantie beleven?

I love architecture and history

2 maanden geleden
ronron1212
2 maanden geleden
als je daar zin in hebt.
Vortexxx
2 maanden geleden
Ik denk dat je de liefde voor 'architecture and history' voorlopig ergens anders moet beleven buiten Moskou, tenzij je 'adventurous' bent natuurlijk.
crispy
2 dagen geleden
Moskou lijkt me op dit moment niet een gezonde vakantiebestemming.

Antwoorden (1)

Nee, of althans, dat is niet verstandig, want het officiële reisadvies is oranje/rood, maw:
'In de rode gebieden zijn ernstige veiligheidsrisico’s: reis hier niet heen. Voor de oranje gebieden geldt: reis hier alleen heen als dat strikt noodzakelijk is.'
2 maanden geleden
Antoni
2 maanden geleden
@tinus1969, verderop op die website staat het nòg specifieker vermeld: 'Het is niet veilig om naar oranje gebieden [waaronder Moskou] met vakantie te gaan. Ga alleen als dit noodzakelijk is. Bijvoorbeeld voor familiebezoek bij een overlijden, ernstige ziekte of ongeval. Een toeristische reis is geen noodzakelijke reis.' Een duimpje omhoog voor je antwoord!