Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een handig online reisdagboek voor een groep?

Ik ga binnenkort met een jeugdstrijkorkest naar een muziekfestival in het buitenland. Het lijkt ons leuk om een soort reisdagboek bij te houden waar iedereen iets op kan zetten, zodat de familieleden kunnen lezen en zien hoe het met ons gaat.
Weet iemand een handig programma of een app waarmee dat kan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn meerdere online reisdagboeken om reiservaringen te delen en de meeste zijn gratis te gebruiken. Alleen zijn ze niet specifiek gericht op een groep, maar wel bruikbaar te maken voor een groep. Wat je kunt doen is het inlog wachtwoord met elkaar delen. Zo kunnen meerdere personen er iets op plaatsen.

Reiskrabbels is een bekende. Je kunt er bijvoorbeeld snel een foto uploaden via een mobieltje. Reislogger heeft een geïntegreerde mailinglijst en koppeling met Facebook. Maar er zijn er nog meer zoals WaarBenJij, Share Your Story, GaatVerWeg, TravelMessage, Pindat en AroundTheGlobe. In de bron staan de links, zodat je even kunt kijken en proberen welke je het pretiigst vind om te gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt. Ik heb Reislogger gekozen, het ziet er handig uit, en iedereen kan nu inloggen om een bijdrage te leveren.

Andere antwoorden (1)

Ik neem aan dat je het op een ipad/iphone/mobiel wilt bij houden omdat je app noemt. Voor school gebruik ik notability (alleen beschikbaar voor ipad) een programa waarmee je notitties kan aanmaken, voor in jou geval een persoon. Kost €2,69 toen ik het kocht (ondertussen alweer een jaar geleden :p )

Toegevoegd na 8 minuten:
Even op onderzoek uitgegaan en notability kost €4,49 . Misschien een beetje veel voor 1x dus dan zou je nog moleskine journal kunnen gebruiken, deze is gratis. Veel plezier met je reis en geniet ervan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding