Krijg je op vakantie geboekt met logies wel of geen handdoeken erbij?

Vakantie geboekt, alleen logies, maar kan nergens ontdekken of we hier wel of niet handdoeken bij krijgen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
4.9K

Antwoorden (2)

Normaal gesproken wel, ik ging naar Londen via http://www.londenvanafeelde.nl en http://www.vakantiestartpunt.nl beide keren kreeg ik er handdoeken bij.
Het is dus safe te zeggen dat de handdoeken er bij logies bijzitten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik boek bijna alleen nog maar appartementjes met logies, en daar zitten altijd handdoeken bij. De mate van vervanging is nog wel eens verschillend, soms om de dag soms maar 1 keer in de week.. Maar hoe dan ook zit er i.i.g. 1 setje handdoeken bij je boeking. Bij je originele bestelling kun je vaak lezen hoe vaak het beddengoed en handdoeken vervangen worden.
Als je een huisje hebt gehuurd kan het anders geregeld zijn, maar dit had dan bij je boeking vermeld moeten staan als je zelf beddengoed en handdoeken moet regelen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je er niet zeker van bent en als je het niet terug kan vinden kun je altijd contact opnemen met je adres waar je geboekt hebt of je reisorganisatie. Beter zeker weten dan voor verrassingen komen te staan toch?
Alvast veel plezier ;)