Hoe vind ik een Amerikaanse vriendin die in Amerika in de gevangenis zit?

Ik heb alleen haar oude adres en daar woont ze dus niet meer.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

*Zoek haar familie, heeft ze familie, op haar oude adres zijn vast buren die meer weten, tenzij jij weet waar ze geboren is/waar de ouders of broers/zussen wonen [of grootouders].

*Misschien via de Nederlandse Ambassade, waar men connecties heeft met Amerikaanse collega's.

*In haar woonplaats via e-mail de politie contacteren, misschien is ze via de plaatselijke politie opgepakt/gearresteerd of dat zij je in de goede richting kunnen helpen?

*Je zou ook in haar woonplaats kunnen zoeken naar de plaatselijk krant en daarin [online natuurlijk] zoeken naar berichten over haar, is wel afhankelijk van de grootte van de woonplaats [stad/dorp].

Hoop dat je er iets mee kunt, succes!

Toegevoegd na 40 minuten:
Via Facebook?