Welke stad is dit eigenlijk?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
anneliez
9 jaar geleden
foto ;)
bamibal
9 jaar geleden
Manhattan, New York. Ik zie het Empire State Building rechts, en het Chrysler Building linksachter.
gvrox
9 jaar geleden
En helemaal rechts One Penn Plaza, links daarvan hotel New Yorker, op de voorgrond de pieren van Circle Line en World Yacht, en helemaal links op de voorgrond vliegdekschip Intrepid. :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Interessant! :)

Het beste antwoord

Dat is New York City.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jup new york kijk maar bij google afbeeldingen ;p
paulus811
9 jaar geleden
Daar woon ik! Helaas ook aan de kant van de Hudson waar de foto genomen is (Hoboken) Rechts zie je het Empire State Building en de kleuren van de verlichting hebben een betekenis. Hier kun je lezen welke http://www.esbnyc.com/current_events_tower_lights.asp
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Woonde je liever aan de andere kant?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt :)