Heb je aan boord van de P&O Pride of Hull WI-FI?

Ik ga op 12 mei met de boot P&O Pride of Hull naar Engeland, ik vroeg me af of daar WI-FI is, en of je daar voor moet betalen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Vorig jaar toen ik er mee naar engeland ging was er wi-fi. Niet overal op de boot was het er (in mijn hut niet, maar bij het cafe wel). Ik zou er niet te veel van verwachten want het was verschrikkelijk traag.