In welk land kan ik het best en voordeligst mijn tanden laten renoveren?(zirconium kroon)

Ik lees veel op fora's dat andere dit in verschillende landen zoals Turkije of Hongarije lieten doen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Een collega van mij heeft dat in Turkije laten doen, met prima resultaat. Het nadeel hiervan is, dat als er een nabehandeling nodig is, of als er problemen zijn, je daarvoor terug moet naar dat land.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als er een plan van aanpak is gemaakt, Dan weet je op voorhand dat er misschien een nabehandeling nodig is. Wat ik veel meer bezwarend vind is dat bij terugkeer in Nederland complicaties (kunnen) gaan optreden. Dan ben je toch aangewezen op de hier geldende zorg. En die betalen wij met zijn allen. Hier gaat het over een kroon maar er zijn voorbeelden te over waarbij na een kosmetische operatie in het buitenland alhier de nazorg moest worden verleend. En het risico van het MRSA virus. Ben dan ook van mening dat we hier in Nederland voldoende gekwalificeerde tandartsen hebben die de klus aan kunnen pakken en waar je per direct op terug kunt vallen. Turkije is een groot land en denk dat jouw collega geen referentiekader kan zijn in dit ene geval.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, daar heb je gelijk in, 1 persoon die een positieve ervaring hiermee heeft, dat zegt helemaal niets.
Bedankt voor je reactie.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik heb ook een collega die dat heeft laten doen, ziet er prachtig uit, je had zijn gebit voorheen moeten zien bah!
Daar wilde je echt geen kusje van. Hij heeft het ook in Turkije gedaan. Het nadeel van Nederland vind ik dat het zo schofterig duur is!