Geldt mijn annuleringsverzekering ook bij het huren van een familiebungalow?

Ik wil voor onze 50 jarige trouwdag een grote 12 persoons bungalow huren om het heuglijke feit met mijn familie samen te vieren. Ik heb een doorlopende annuleringsverzekering bij Avero. Is deze geldig voor de gehele huursom als er bijvoorbeeld iets met mij, met een van mijn ouders of mijn zus(sen) of zwager(s) is. Of moet ieder voor zich een annuleringsverzekering hebben of moet ik daar een apparte groeps-annuleringverzekering voor voor afsluiten. Volgens de tussenpersoon valt het niet onder de verzekering, maar als ik de voorwaarden lees kan ik daar niet uit opmaken dat ik de gehele huursom niet terug zou krijgen.
Wie kan mij hier wijzer over maken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Aks het goed is heb je bij die verzekering een contract getekend ik zou deze nog even goed door kijken want elke verzekering heeft zijn eigen voorwaarden en normen.