Als je een hotel boekt, tot wanneer boek je dan?

Wanneer je de 10e inchecked, en de 15e uitchecked, moet je dan ook deze datata boeken? Want een reis bureau zegt dat wanneer je de 15e weg gaat uit het hotel, dat moet je tot de 14e boeken.

Dus deze data zou je dan boeken; 10, 11, 12, 13, 14, en de 15e check je uit.

Maar ik ben van mening dat je tot de 15e boekt, want anders moet je toch op de 14e uitchecken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
4.5K
Ritsuka
10 jaar geleden
Raar reis bureau. Tot de 14de boeken is trouwens dat je de 13de al weggaat, het is TOT die dag, niet TOT EN MET
Amadea
10 jaar geleden
Waar wil jij de nacht van de 14e op de 15e dan verblijven? Je moet op de 14e rond het middaguur je kamer verlaten als je boekt tot en met de 14e.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is wat ik ontving van de medewerker: Als u de 5e retour vliegt dan is uw laatste nacht 4 augustus, dus uitchecken 5 augustus dus totaal 6 nachten. 30 & 31 juli, 1,2,3 & 4 augustus is 6 nachten Ik snap het dus niet meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je boekt bij een hotel vaak een aankomst dag en een vertrek dag. Probleem opgelost! .

Antwoorden (2)

Een hotel boek je voor de dag van inchecken tot de dag van uitchecken. Je wil de nacht voor het uitchecken toch ook slapen in het hotel.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is wat ik ontving van de medewerker: Als u de 5e retour vliegt dan is uw laatste nacht 4 augustus, dus uitchecken 5 augustus dus totaal 6 nachten. 30 & 31 juli, 1,2,3 & 4 augustus is 6 nachten Ik snap het dus niet meer.
ronron1212
10 jaar geleden
Dat is dus 6 nachten en de 5 uitchecken.
ronron1212
10 jaar geleden
Uitchecken is meestal voor 11 uur.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk maar eens op de site van het hotel. Reserveren gaat vanaf de dag van aankomst tot de dag van vertrek.
Probleem opgelost.
Jij bent van mening dat je tot de 15e boekt. En dat klopt ook.
Dat wat je van de medewerker ontving is ook juist:
"Als u de 5e retour vliegt dan is uw laatste nacht 4 augustus, dus uitchecken 5 augustus dus totaal 6 nachten.
30 & 31 juli, 1,2,3 & 4 augustus is 6 nachten"

Op 30 juli s' middags check je in en in de ochtend van 5 augustus check je voor 11:00 uur uit. Dat zijn dan 6 overnachtingen.

In het algemeen kun je bij een hotel inchecken vanaf 14:00 uur. Uitchecken kan in het algemeen de volgende ochtend tot 11:00 uur.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk ook naar het tijdstip wanneer je vlucht naar huis gaat. Gaat je vlucht in de ochtend, dan check je voor 11:00 uur s' ochtends uit.
Gaat je vlucht bijvoorbeeld laat in de avond of nacht, dan wil je die laatste dag je hotelkamer wellicht nog overdag en s' avonds gebruiken.