Ik ga zondag naar dubai mag ik iPhones kopen en mee naar Nederland meenemen?

De vraag zeg het al, ik ga maar dubai maar daar is alles goed koper, en ik wil dan gaan winkelen kan ik dan even een iphone,iMac,ipad en een Bose luidspreker (vb) kopen in me koffer doen en mee naar Nederland meenemen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
2.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt me ook niet verstandig om al deze dure aankopen in de koffer mee te nemen
paulus811
10 jaar geleden
Waar dan in?

Antwoorden (1)

Dit mag maar.

Je mag tot €430 gratis invoeren. Boven dat bedrag moet je het aangeven bij de douane en moet je invoerrechten betalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is dit dan pp?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja is per persoon
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je draag op de terugweg een (nieuwe) telefoon op zak , en 2 in de koffer, je betaalt dan in het geval de douane je eruit pikt maar voor 1 telefoon belasting. Ik Zou t risico dus nemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of je wordt eruit gepikt en kan naast de invoerrechten ook nog een boete betalen