Mag je mensen uitnodigen in je hotelkamer?

Ik wil graag weten of je mensen mag uitnodigen in een hotelkamer. Voorbeeldje; In sommige series zie je wel eens een feestje georganiseerd worden in een tweepersoonskamer. Mag je eigenlijk wel mensen uitnodigen in je hotelkamer, als je bijvoorbeeld een tweepersoonskamer huurt en in de middag een aantal mensen op bezoek laat komen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
5.2K

Het beste antwoord

Ja, je mag mensen uitnodigen op je kamer. Je kunt je voorstellen dat je je hotelkamer gebruikt tijdens een zakenreis voor een bespreking. Of om een paar leuke uren door te brengen met een vriend of vriendin. Er mag echter het maximum personen niet worden overschreden dat in de kamer mag. Dat staat meestal op de hoteldeur. Zo niet dan kan je vragen aan de receptie. Op die manier zijn feestjes uitgesloten en dat zou ook te veel overlast geven.
Wat *niet* mag is de overnachting van personen die niet zijn ingeschreven en waarvoor niet betaald is.
escape
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
haha klopt! maar hoe kunnen ze eigenlijk controleren of er niet meer mensen blijven slapen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In vrijwel elk hotel hangt tegenwoordig wel een camera observatie systeem.En bij de ingang staat dan ook op een bordje met ongeveer vergelijkbare tekst' Voor de veiligheid van u en ons personeel gebruiken wij camera's".
Deze mogen een tijd X worden bewaard, dit is vastgelegd in een zogenaamd camera besluit vanuit het Ministerie.