Wat ligt er bij aankomst klaar bij parc Sandur?

Binnenkort ga ik naar Parc Sandur van centerparcs, maar nu vraag ik mij af wat er allemaal mee moet.Ik heb een comfort huisje geboekt en verder geen extra's. Ligt er een aankomstpakket klaar zoals bij landal, met vaatwasblokjes, lucifers? En zo ja, wat zit er precies in dat pakket?

BvD

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt natuurlijk ook even naar Centerparcs mailen om te informeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vroeger toen het landal was kreeg je standaard gratis zakje met een vaatdoekje. Afwasblokje enz

Antwoorden (1)

Niets, dit moet je vooruit bestellen.

Boodschappenservice standaard
We vullen de kasten in uw cottage al vast met wat standaard boodschappen.

Boodschappenservice standaard - € 17,95 per pakket voor 3 à 4 personen

koffie, thee, suikersticks, koffiemelk, koffiefilters
bronwater, Coca-Cola (0,5 l), Sprite(0,5 l), sinaasappelsap (1 l)
chips naturel, spekkies
afwasmiddel