waar vind ik mijn correspondentienummer? en wat is het?

Morgen word ik 18 en wil een ov chipkaart aanvragen alleen er word gevraagd om een correspondentienummer.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
14.4K

Het beste antwoord

Een correspondentienummer vindt je op brieven dat kan ook bv ons kenmerk zijn of een referentienummer dit is gelijk aan het correspondentienummer je gebruikt dan voor alle briefen naar bv de IBG dat zelfde nummer . Het nummer is aan jou gekoppeld en zo kunnen ze direct zien of jou post ontvangen is.
Correspondetienummer kenmerken referentienummers staan altijd in de aanhef van de brief, meestal onder je naam maar het kan ook zijn dat deze nummers rechts staan van de aanhef licht aan de indeling van de brief.

En een hele fijne verjaardag toegewenst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je post krijgt van de IB-groep staat dat er altijd boven, bij de andere gegevens
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je post krijgt van de IB-groep staat dat er altijd boven, bij de andere gegevens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En ze hebben het nodig om je gegevens er weer bij te kunnen pakken.