Ja hoor, er zullen vast wel meer reizigers uit Nederland in het toestel zitten :)

Even serieus: Als je echt met een Air France toestel vliegt is de kans dat er bemanningsleden die Nederlands spreken niet heel erg groot. Je hoeft echter ook geen frans te kunnen, engels spreken ze wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vlieg je vanuit Nederland?
Dan spreken ze bijna altijd Nederlands.
KLM en air France werken namelijk samen. Veel stewardessen spreken dus ook gewoon Nederlands.
En anders inderdaad altijd Engels. Geen paniek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen woord. Het zijn allemaal Fransen die soms 3 keer per dag weer terugkomen met een vlucht.
Heb ze jaren afgehandeld. Ben nog nooit een bemanningslid tegen gekomen die meer dan twee woorden Nederlands sprak.