Aantal (mini)campings in Nederland?

Hallo allemaal,

Ik moet een presentatie houden op school.
Nu doe ik het over campings. Maar ik wil graag het aantal boerencampings (mini-campings) en grote campings in Nederland weten. Nu heb ik (voor mijn gevoel) heel internet afgezocht en ook bij het CBS gekeken.
En heb het tot heden nog niet gevonden.

Is er iemand hier die een betrouwbare bron weet of heeft gevonden waar ik nog kan kijken?

Alvast bedankt voor de moeite!

Mary

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Het tellen laat ik aan u over maar via bijgevoegde site kom je er wel:
Minicampings zijn tegenwoordig erg in trek. Op Minicamping Nederland treft u een uitgebreid
overzicht van mini- en boerencampings in heel Nederland. Alle campings zijn gesorteerd op
provincie zodat u makkelijk kunt zoeken naar een geschikte camping.
fremar
10 jaar geleden
Kijk eens op de volgende sites:
www.vekabo.nl
www.svr.nl

Dit zijn de 2 grootste organisaties van boeren/minicampings in Nederland.