Goedkoopste vlucht naar Armenië is?

vanwaar boek ik de goedkoopste vlucht naar armenie, yerevan ik wil ook niet dat ik 7 uur op het vliegveld sta want het duurt maar 5 uur ongeveer om er te komen, ik woon in hengelo welk vliegveld en welke site? ik kan pas 5 juli in de avond vertrekken of erna.

Toegevoegd na 1 uur:
ik ga met 1 volwassene (ik) en 1 kind van 13 jaar en kom rond 6 augustus terug als dit nog informatie is dat jullie kunnen gebruiken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Meest voor de hand liggende luchthaven lijkt mij Düsseldorf. Zie dat er geen rechtstreekse vluchten zijn. Wel een avond-nacht vlucht met CSA. Wordt helaas geen koopje. Daar ben je te laat voor! Sites voor het uitzoeken van ticketprijzen zijn Momondo, Skyscanner en Swoodoo

Toegevoegd na 2 uur:
waarschijnlijk is deze CSA route ook vanaf Schiphol te boeken