Is Londen ook in de buurt van de overstromingen ?

Ik wil over 1 a 2 weken naar Londen maar ik weet niet of dat kan met al die overstromingen.
ik kom er niet echt uit of dat ook in de buurt van Londen is, ik wil mijn dochter niet teleurstellen als ik zeg we gaan naar Londen en blijkt dat we niet kunnen door de overstromingen.
Want Londen zit toch ook in Zuid-Engeland en de overstromingen ook.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
tinus1969
10 jaar geleden
Op zichzelf is nu de goede tijd om naar London te gaan -er zijn weinig toeristen en de rijen vallen overal mee.
De kans dat London helemaal overstroomd raakt is niet zo groot -en als dat gebeurt, kun je in ieder geval je dochter heel goed laten zien waarom jullie niet gaan; begrip helpt tegen teleurstelling.

Het beste antwoord

De overstromingen zijn inmiddels wel degelijk in de buurt van Londen, maar dat wil niet zeggen dat je er over een paar weken nog last van zal hebben. Ik heb de indruk dat je nog niet hebt geboekt en je dochter het nog niet lijkt te weten. Om teleurstelling te voorkomen en om het zekere voor het onzekere te nemen, zou je je reis kunnen uitstellen of naar een andere bestemming kunnen gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Meer dan een maand al teisteren overstromingen het zuidwesten van het Verenigd Koninkrijk, in die mate dat het water nu zelfs de omgeving van Londen en Windsor Castle begint te bedreigen.
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jeetje dus toch een groot gevaar dankjewel, omdat de reisbureau mij niks mailde dat het te gevaarlijk is om naar Londen te gaan dacht ik dat het geen kwaad zou kunnen. En op 1 of ander manier durfde ik het niet aan om te boeken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gevaar voor een toerist in Londen is wat overdreven. Wel kan zoiets flinke overlast geven.