Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Tot waar mag je mee op t vliegveld als je niet zelf gaat vliegen?

Als in bijvoorbeeld incheckbalie, vertrekhal, gate etc.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
5.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ben op vele vliegvelden geweest en in mijn ervaring kan je meelopen tot aan de douane. Dat is ook redelijk logisch want bij de douane moet je je instapkaart en paspoort laten zien en als niet reiziger heb je natuurlijk geen instapkaart...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Per vliegveld zullen daar wat verschillen in zijn, maar in de regel mag je mee tot aan de incheckbalie, daarna niet meer.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Op Schiphol kan je met de vliegers meelopen tot aan de douanecontrole.
(Lees meer...)
Antoni
10 jaar geleden
Op Dusseldorf mag je meelopen tot de douane (als het goed is) Wil je dan nog zien hoe het vliegtuig vertrekt, Dan kun je plaats nemen op een terras waar je kan uitkijken over het hele vliegveld. (LET OP: Het terras kosten toen ik er heen ging geld) Er is geloof ik bij Dusseldorf ook een Restaurant daar kan je ook naar buiten kijken maar dat is alleen leuk als er weinig mensen op het terras zijn! Anders zie je mensen ruggen, Dat is natuurlijk niet zo leuk!

(Ben zelf ook weleens op Dusseldorf geweest. Daar hebben wij ook op het terras gestaan)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding