Ik zou , zeggen nee ! Tot een aantal jaren terug was dat wel ( goed ) mogelijk . Het was zelfs zo dat er een bus vertrok van af het museum plein in Amsterdam de Magic bus of zo iets . Nu kan dat niet meer waarom !? De landen waar je door heen zou moeten rijden zijn te gevaarlijk geworden , Afghanistan , of evt Pakistan , Iran ! Boven Israël Syrië of Libanon nee allemaal lastig , of je moet boven langs gaan maar daar zit het dak Vd wereld ( de Himalaya) nee in theorie wel maar in de praktijk helaas nee . Ik ken ( de ) mensen in mijn zeer naaste omgeving die dat ritje een paar hebben gedaan maar laatst tijdens een borrel werd er vast gesteld door deze ervaring's deskundige ex hippie 's en wereld reizigers dat is nu no go . Wil je een idian motor fiets daar kopen ? Zet m op de boot . Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
paulus811
10 jaar geleden
Leuk antwoord!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar wel duidelijk en waar. Als je het echt wil, zal het wel mogelijk zijn, maar waarschijnlijk kom je nooit meer terug in NL. Ook denk ik dat de kosten voor brandstof, overnachtingen, eten en diverse kosten, zeker 5x hoger zullen liggen als het laten versturen/verschepen naar NL.