hoe kom ik het goedkoopst met 40kilo bagage voor vrijdag ochtend as. in Nederland vanuit sunny beach?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

IK neem aan dat je medereizigers heb ontmoet bij je verblijf in Sunny beach. Je kan vragen of zij bagage gewicht over hebben?

Andere opties. Verstuur een pakket met de post naar je huisadres,

Wil je zelf 40 kg bagage meenemen dan moet je er op rekenen dat je flink moet bijbetalen. Prijzen variëren per luchtvaartmaatschappij
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

kijken of je een lift kunt krijgen? Kijk eventueel ook of er ook vrachtwagen chauffeurs en check welke die richting nederland gaan. eventueel tegen kleine vergoeding. google ook op internet. Soms kun je een oproepje plaatsen.