Waar vind ik 1 maand onbeperkt internet in spanje?

Ik ga binnenkort naar Spanje en zou daar graag mobiel internet willen hebben. Het is wel belangrijk dat het onbeperkt is. De enige dingen die ik kon vinden waren langdurige contracten, maar ik wil een contract van 1 maand. Waar vindt ik dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
2.7K

Antwoorden (2)

Misschien een sim-only maandabonnement ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Google maar eens op Droam. Prima oplossing. Tegenwoordig zijn deze apparaten ook op veel vliegvelden te huur. Hou wel rekening met het betalen van borg.
Het is niet onbeperkt, maar je hebt wel pakketten van 300 MB per dag, hoge snelheid.