Is het mogelijk om voor 13 euro per nacht inspanje teoverwinteren op een camping?

mijn man en ik willen gaan overwinteren als hij is gepensioneerd maar tot nu toe kan ik geen camping vinden waar ook Nederlanders staan , ik kan ook niet zo goed zoeken moet ik toegeven dus kan iemand mij helpen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met tent, caravan, camper? Dat maakt wel uit in de prijs als men je wil helpen!
Ivana
10 jaar geleden
Hier is een lijst van campings die in de winter open zijn, want de meeste zijn in de winter gesloten.
http://www.campingo.com/wintercamping-spanje.htm
Ivana
10 jaar geleden
Bij deze, die ook bij wintercampings staat is de prijs voor gepensioneerden 11.70 per dag.
http://www.campingplayadeponiente.com/indexnl.htm
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt ivana
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
vdijken we gaan met de caravan

Het beste antwoord

Ja hoor, ik weet alleen niet waar je in Spanje wilt overwinteren. Zie link voor alle campings in Spanje in het Nederlands. Er staan beoordelingen van Nederlanders bij en links naar de sites van de campings.
Ik heb er een geprobeerd en voor 2 volwassenen was je €210 voor de maand november kwijt voor een tent. Veel sites hebben een Engelse versie; bij de Spaanse versie kon ik ongeveer wel raden wat ze bedoelden voor het perceel 60 euro en voor 2 volwassenen 75 euro pp. Het gaat zeker lukken als je weet waar je wilt overwinteren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor 15,00 euro kun je vaak op de mooiste vier sterren campings overnachten met Campingcheques. Vaak zit er dan ook elektriciteit bij. Kijk eens op de website www.campingcheques.nl