waar kan ik eigelijk naakt lopen in belgie ? niet te ver van ninove

waar mag ik naakt lopen buiten zijn er zo plaatsen of parken içk doe dit zo graag en vindt dit natuurlijk

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
3.7K
Poet
10 jaar geleden
Kijk even hier:
http://www.naturisme.be/fbn-nl/wat-is-fbn-nl.htm
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hey , hallo, ik zou dat ook wel es willen weten, ik loop ook graag naakt, ik heb al eens het idee gehad met een paar mensen iets te beginnen op een prive terrein, , of bij iemand die veel terrein heeft om een soort naturisten clubje op te starten, , jammer genoeg is mijn vrouw niet zo een liefhebber, ,vroeger was er in tollenbeek een naturisten camping, maar die is nu helaas gesloten,
gr, ninoo

Antwoorden (1)

Buiten een stradplaats in Bredene heb je nog enkele kampings:(maar geloof niet in uw omgeving):op volgende website vind je meer gegevens:
Naturisten campings in België - beoordelingen / ervaringen
fremar