Wat is een snelle route, niet dwars door Parijs heen maar om Parijs heen, richting Toulouse / Bordeaux?

Mijn navigatie leidt me dwars door Parijs en i..v.m. drukte wil ik dit vermijden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
4.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jos, Hoe ver wil je van het centrum af blijven?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Om Parijs heen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan zou ik voor de 2e link uit mijn antwoord gaan
ronron1212
10 jaar geleden
Op je navigatie moet je aangeven geen binnen wegen en de snelste route let e op dat er op je navigatie geen flits informatie wordt weergegeven dat is is Frankrijk verboden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@ronron, dan stuurt hij je nog steeds door dwars door Parijs (peripherique). Ik denk dat vraagsteller ook geen snel weg door parijs wil
ronron1212
10 jaar geleden
mijn tomtom doet dat niet kom niet in paris maar kom er langs
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ah de mijne wel, die pakt dan gewoon de periperique of de buitenring (A86).
Maarja, ik gebruik de route planner ook niet om door Parijs te komen, daar kom ik blindelings door heen, heb hem alleen aanstaan voor als er wegafsluitingen zijn...iets waar ze wel goed in zijn

Antwoorden (1)

Zelf gebruik ik altijd route in de eerste link, maar dit is nog wel redelijk druk. Wel heel simpel (telkens A86 / Bordeaux volgen), maar wel goed blijven opletten.

Mijn zus gebruikt vaak de 2e link, stuk rustiger, maar ook langer onderweg. Veelal 2 baans weg

Toegevoegd na 4 minuten:
Laatste stukje v/d route word een beetje vreemd weer gegeven zie ik.

Toegevoegd na 25 minuten:
Ik heb het laatste stukje van de 2e route link even op de D2020 gezet omdat de route planner anders een beetje raar deed. Het idee lijkt me in ieder geval wel duidelijk