Zijn er campings of hotels in de Oekraiense Karpaten?

We gaan over een paar dagen naar de Karpaten, maar weten nog niet precies waar behalve dat het in Oekraine zal zijn. Eventuele tips over wat we moeten bezichtigen in de Karpaten zijn ook welkom.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Een paar jaar geleden volgde het programma 'De groeten van Max' een groep kampeerreis naar de Oekraïne. Daaruit bleek dat er echt speciale plekken voor de kampeerders moesten worden gecreëerd omdat ze dit in de Oekraïne bijna niet kennen.

Zo en zo is de toeristische infrastructuur onderontwikkeld en zal er buiten de grote steden weinig accommodatie voor handen zijn. Daarnaast zal je er met reserveren rekening mee moeten houden dat men er geen Engels spreekt.

Met de volgende zoekopdracht in google maps komen wel een aantal hotels boven drijven 'hotels in de buurt van Zakarpatska, Oekraïne'

Verder kan ik je aanraden om een Lonely Planet Ukraine te kopen. Hier zullen de meeste accommodaties wel instaan.

Als laatste de stad lviv/lvov staat op de werelderfgoedlijst van de Unesco en is zeker een bezoek waard

Toegevoegd na 8 minuten:
Je kan ook zoeken op de Oekraïense versie van google. google.ua

de volgende zoek zin geeft al meer hotels готелі поруч з Карпатської України

succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geweldig antwoord, hier kunnen we wat mee. We gaan overmorgen richting de Karpaten, we hebben inmiddels vernomen dat wildkamperen in Oekraïne legaal is dus dat gaan we waarschijnlijk een nachtje doen. Daarna door naar Moldavië, ik ben benieuwd wat we daar tegenkomen. Veel dank voor het antwoord!