Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoeveel stagiaires gaan er jaarlijks naar aruba?

Toegevoegd na 8 minuten:
Opleiding maakt niet uit. Gebied waarvandaan maakt ook niet uit. Ik bedoel gewoon in het algemeen Nederlandse studenten (Belgische studenten tellen eventueel ook mee).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nederland en Belgie. Demografische kenmerken doen er niet toe. Evenals opleidingen(niveau).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij wordt dat nergens bijgehouden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als dit al wordt bijgehouden kun je dit het beste vragen aan het Toeristenbureau van Aruba (VVV van Aruba).

Het zijn er in ieder geval veel, een aantal duizend per jaar. Ze verblijven over het algemeen aan de Westkant van Aruba (Oranjestad, Noord, Palm Beach, High Rise hotel area) omdat daar de meeste stages worden aangeboden.

De stages zijn vaak op het gebied van gezondheidszorg en onderwijs, maar ook veel juridisch en (sociaal-)economisch.

Huisvesting voor studenten die stage lopen op Aruba wordt over het algemeen via www.casacama.com in orde gemaakt. Hier bieden particuliere woningeigenaren hun woningen en kamers aan voor studenten (en vakantiegangers).

Waar wil je het precies voor weten? Dan kan ik wat meer gericht antwoord geven voor je.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding