Bij welk pretpark hoef je niet erg lang in de rij te staan in deze zomervakantie?

Voor kinderen van7 tot 10.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

Daar is geen zinnig antwoord op te geven want niemand weet of het druk is op de dag dat jullie gaan .
Het beste kun je op de site van het park waar je eventueel naar toe wilt kijken , soms hebben ze wel eens een 'schemaatje 'waar je kunt zien welke dagen het drukst bezocht zijn
Maar zelfs dat biedt geen garantie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tik is in op google drouwenerzand.
Klein pretparkje voor ongeveer deze leeftijdsgroep met onbeperkt eten en drinken.
zo druk is het meestal ook niet meestal sta je 10 minuten te wachten maximaal.
leuke dingen voor de kleintjes onderandere ook een binnenspeelplaats en een trampoline.
kaartje betaal je volgensmij 15 euro voor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Slechts 1 park komt m.i. in aanmerking als zinnig antwoord op deze vraag: Europapark. In Europapark halen ze meer dan in enig ander themapark de volledige capaciteit uit hun attracties!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat was in ieder geval gisteren in Toverland het geval (in Sevenum, in de buurt van Venlo). Hoewel de parkeerplaats het ergste deed vermoeden qua wachtrijen, viel dit erg mee, waarschijnlijk omdat de mensen goed verspreid waren over het park.

Gisteren was het erg warm en dan heb je bij Toverland het voordeel dat ze zowel 2 hallen hebben als een buitenterrein. In het zomerseizoen dagelijks open tot 18.00 uur en enkele keren op woensdag tot 23.00 uur.

Een leuk park voor kinderen van basisschoolleeftijd dat dit jaar ook en uitbreiding heeft ondergaan. Zie de site www.toverland.nl

(Nee, ik heb er geen aandelen in.)
Computoon
10 jaar geleden
Duinezathe in appelscha. Zeer leuk van botsautos tot een spookhuis, achtbaan,bootjesglijbsaan, super nova (heel leuk) en nog verl meer maxinaal 5 minuten wachten.