Wat zijn de gemiddelde kosten per persoon, per dag in Londen betreft eten en drinken?

Eenvoudig eten en geen alcohol, hooguit een paar pilsjes. Ik moet een budget maken voor mijn reis maar heb geen idee van de kosten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
3.8K

Antwoorden (2)

Rond de 20 pond (+- 30 euro)

Toegevoegd na 35 seconden:
Ben er zelf nu dus...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
wat eet en drink je dan per dag?
Londen is niet goedkoop: wel een paar tips. Vermijd restaurants. Ga eten in de pub. Veel pubs hebben ook een kindvriendelijke afdeling. Wat in Londen ook goedkoop is is eten bij de lokale gastarbeiders. Ik denk daarbij aan Indiaas of Pakistaans eten of een attractie op zich een bezoekje aan Chinatown.

Ik denk dat je voor ontbijt, lunch en diner en af en toe een Starbuckskoffie moet rekenen op tussen de €30 en €40 per persoon per dag

Toegevoegd na 6 minuten:
Misschien handig om te downloaden voor je smartphone. De tripadvisor app. Kan je gericht zoeken naar restaurants op budget en de locatie waar je dan ben