standaard navigatie ineens verdwenen van gaxy s3 mini?

Ik had votigewwek nog een standart app opme tefoon staan, een navigatie met zo'n blauw pijltje (die bijna alle smartphones hebben)

Maar nu is hij ineens weg!
Telefoon niet geupdate enzo..
Kan ik deze standart app terug halen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waze is veel beter en ook gratis.

Antwoorden (1)

De hoe en het waarom deze app is verdwenen kan ik helaas niet uitleggen.
Maar wel hoe je hem kan terugzetten.
Alleen is de middel hierbij wel erger dan de kwaal.

Je kan immers het toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen.
Let wel, je bent alles kwijt wat niet op je sd kaart staat, dus al je instellingen en apps e.d. ( je kan natuurlijk ook van te voren een backup draaien ).
Ondanks dat je dan alles kwijt bent, je hebt je naviapp in ieder geval wel terug.

Je kan ook eens in de appdrawer kijken om te kijken als hij niet als verborgen staat aangemerkt ( persoonlijk zou ik dit als eerste doen )