Is Slovenië aan te raden om naar op vakantie te gaan ?

zit er over na te denken, maar hoor tegenstrijdige berichten

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Slovenië is een mooi land, wat natuur betreft een beetje vergelijkbaar met Oostenrijk. Ga er niet heen als je naar een goedkoop land wilt, en mocht je (ook) naar het strand willen rijdt dan een stukje door naar de Kroatische kust. Even duur maar uitgestrekter en rustiger als in de buurt van Koper.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn geen bijzondere veiligheidsrisico's verbonden aan reizen naar Slovenië
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet wat voor een berichten je hoor, maar je kunt er prima op vakantie. Het is er, met name in de omgeving van Ljubljana en naar boven best mooi. De stad zelf is het bezichtigen waard en het berggebied waarin zich de stad bevind ik het prima wandelen.