Is het mogelijk om met de auto van België naar de oostkust van China te rijden, zonder de rijweg/de straat te verlaten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
2K
ItisILeClerc
10 jaar geleden
Natuurlijk.
Van Brussel naar Hanoi is 13463 km, daar doe je 171 uur over, daarna steek je de grens over en ben je in China. Je moet wel af en toe een veerpontje nemen.

Antwoorden (1)

Toen ik in Thailand woonde, heb ik veel Europeanen ontmoet die met de auto of fiets daar naartoe waren gereisd. Ook heb ik mensen ontmoet die op die manier naar China zijn gegaan. Dus ja, het is mogelijk. Op deze site is meer informatie te vinden:
http://www.dim-sum.nl/dimsum-reizen-naar-azie/subnavigatie/overland-reizen