Er is bekend hoeveel procent van de mensen gewoon niet op komt dagen na een boeking en de hotels gebruiken deze getallen om meer boekingen aan te nemen dan er in de kamers passen. Op die manier kunnen ze voor een volledige bezetting zorgen en verdienen ze dus meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Om er zeker van te zijn dat er gasten "slapen", ook als er geboekte gasten onverwijld niet komen opdagen.