13 a 14 uur.

Retour: € 473,54
08:00 Vertrek Amsterdam (AMS)
Aankomst Los Angeles (LAX) 13:25 za 30-jan
Duur: 14 uur 25 min.
Air France Air France Air France 8229 verzorgd door KLM8229 / 62
Overstappen in Parijs (CDG)

18:30 Vertrek Los Angeles (LAX)
Aankomst Amsterdam (AMS) 17:00 tip+1 dag wo 10-feb
Duur: 13 uur 30 min.
Air France Air France 69 / 2040
Overstappen in Parijs (CDG)

Toegevoegd na 2 minuten:
Retour van € 843
10:25 Vertrek Amsterdam (AMS)
Aankomst Los Angeles (LAX) 12:25 za 30-jan
Duur: 11 uur 0 min.
Delta Delta Delta 9378 verzorgd door KLM9378
Rechtstreekse / non stop-vlucht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met de wind mee een uur of 10,
Wind tegen, dan zal het wel een uurtje langer zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ligt er natuurlijk aan of je een rechtstreekse vlucht hebt of dat je één of meer tussenlandingen moet maken... Kijk is op website's voor vliegtickets
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo te zien heeft nog niemand dat traject gevlogen hier.
De heenvlucht duurt ongeveer 12 tot 13 uur. Op dit traject heb je wind tegen. Op de terugvlucht naar Amsterdam heb je wind mee, je vliegt dan voor een groot deel me op de Atlantische Golfstroom. Je doet er dan inderdaad ongeveer een uur korter over, dus 11 tot 12 uur.

Waar je rekening mee moet houden is dat het hele inchecken inclusief security en bij aankomst in US door immigratie tijdrovend zijn.