Op welke plekken op de wereld ziet het er zo uit als je naar boven kijkt? [video]

Dus als ik ooit op vakantie ga dan zou ik naar zo'n plek willen gaan...

naar onder scrollen voor filmpje.

(effe doorspoelen naar 1:15. je moet wel effe laten bufferen)

http://dvice.com/archives/2011/10/image-of-the-da-259.php

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
capthavoc
12 jaar geleden
waauw mooie video !!
Cryofiel
12 jaar geleden
Als het je alleen om de sterrenhemel gaat: die kun je overal zo zien, als het maar donker is. In Zimbabwe en in Litouwen zag ik bijvoorbeeld ook zo'n overvolle sterrenhemel.

Het beste antwoord

In Arizona en Utah, want daar is dit opgenomen. Als je naar Vimeo gaat waar dit filmpje vandaan komt, staat dat er gewoon onder geschreven.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, je was me voor. +
Cryofiel
12 jaar geleden
Mooi is het daar, inderdaad (ik was er ook). Als je er dan toch heengaat, vergeet dan ook de Grand Canyon niet - maar ga dan vooral naar de NOORDzijde, waar bijna niemand komt.

Andere antwoorden (2)

texas, mexico ?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit de beschrijving van het filmpje (klik op dat linkje van "landscapes volume two):

Landscapes: Volume 2 is the second of a three part series (probably). Every frame of this video is a raw still from a Canon 5D2 DSLR and processed with Adobe software. In Volume 2 I again show off my beautiful home state of Arizona and I also made several trips to Utah. This video has some iconic landmarks that we have seen before. I felt that showing them again with motion controlled HDR and/or night timelapse would be a new way to see old landmarks.