Als jij er 30 in je tas hebt zitten, zullen ze je wel bekeuren en de spullen innemen. Als je er eentje bij je hebt in je handbaggage zal er geen enkel probleem zijn, de meeste mensen zien het verschil toch niet.

Toegevoegd na 42 seconden:
Overigens heb je alleen jezelf ermee om neppe merkhoofdtelefoons te kopen, de geluidskwaliteit is vele malen slechter.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Feitelijk mag je geen enkele nepper invoeren.

Maar als je 'm zelf in het buitenland gaat kopen, en hij bovendien voor eigen gebruik is, en je er niet meer dan één aanschaft, zal hij niet in beslag worden genomen.

"Namaakartikelen die u ondanks verbod toch mag meenemen:
Horloges max. 3 stuks
Parfums max. 250 ml
Muziek-cd's en dvd's max. 3 stuks
Film dvd's max. 3 films
Software en games geen
Overige artikelen zoals speelgoed en kleding max. 3 stuks/paar"
Computoon