Ik ga eind juni naar Sissi op Kreta. Mijn vraag is: moet ik voor 's-avonds nog warme kleding meenemen, of is rond die tijd de temperatuur altijd goed?

Ik ben hier n.l. nog nooit geweest.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Over het algemeen is het dan lekker weer, maar het ene jaar is het andere jaar niet.

Gemiddeld is in die periode de minimumtemperatuur rond de 20 graden. Maar daar flink boven of onder kan ook voorkomen. (Wij hebben in Sissi meegemaakt dat het om 24:00 nog meer dan 30 graden was, en dat is ook niet echt lekker.)

Fijne vakantie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was inderdaad mijn vraag. Het is dus niet altijd heel erg heet, dus ik neem wel een vestje of dun jasje mee. Bedankt, Gea.

Andere antwoorden (5)

Redelijk goed weer om zonder kleren te vertoeven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is bloedheet in die periode!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Altijd een dunne trui/ pullover meenemen. Je weet maar nooit.
12 jaar geleden
Voor alle zekerheid zou je een vestje of kort jasje mee kunnen nemen, maar over het algemeen is het in die periode heerlijk weer 's avonds op Kreta.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het dan best wel warm is 's avonds. maar ikheb altijd wel een vest ofzo voor in het vliegtuig, omdat ik het daar vaak wel kil vind, wegens de airco