Waar kan ik kaartje kopen voor de Eiffeltoren?

Wij gaan volgende week met school naar Parijs, en natuurlijk de Eiffeltoren. We krijgen van school een kaartje voor naar de tweede verdieping. Wij willen met een groep helemaal naar boven (en dat we dus zelf bijbetalen). Waar kan ik dit regelen. Moet ik dat gewoon beneden bij de kassa al doen, of op de tweede verdieping pas? Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
3.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben laatst nog in Parijs geweest en op de tweede verdieping van de Eiffeltoren is een kassa aanwezig, waar je een kaartje 'to the top' kunt halen. Dan stap je daar in een andere rij voor een andere lift. Kost volgens mij minder dan 10 Euro. De rij op de tweede verdieping was toen ik er was veel korter dan beneden! Veel plezier!

Antwoorden (4)

Je kan beneden de kaartjes kopen, ook voor nog meer naar boven, maar ik weet niet of je dan minder hoeft te betalen omdat je al een kaartje hebt voor de andere verdieping. Je moet wel goed nadenken of je echt nog meer naar boven wilt, want er staat een heeeeeeeeeeele lange rij voor de kaartjes kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die zijn te koop aan de voet van de Eiffeltoren zelf, of ze daar kunnen tuilen weet ik niet maar het zijn wel vriendelijke mensen die u eventueel wel de weg zullen wijzen.
Best 's morgens vroeg al één iemand naar daar sturen om de ruil te bespreken want er zijn ellenlange wacht rijen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals gezegd aan de voet van de toren zijn kaartjes te koop. Er zijn drie hoogten waar je naartoe kan, elk een ander tarief. Ik ben er eens in juli geweest, de rij was hooguit 20 minuten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop ze op de site van de Eiffeltoren. Doe je dit niet, dan sta je uren en uren te wachten (bijna altijd). Ook kan je dan, als je genoeg mensen mee krijgt, een speciaal tarief krijgen voor scholieren.