Met welke organisaties,buiten de zonnebloem om,kan ik mee als vrijwilliger op vakantie?

Ik ken de zonnebloem,die organiseren vakanties voor jongeren en ouderen.
Maar zijn er meer organisaties die vrijwilligers zoeken voor de zomervakanties dit jaar?
Ik heb drie weken vakantie van 13 juli tot en met 2 augustus. Ik werk meer dan 15 jaar in de zorg en ik ben gediplomeerd verzorgende IG.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K

Antwoorden (5)

Wat een goed initiatief! Ik weet dat ze onder andere met het rode kruis 'bijzondere vakanties' organiseren. Dit wordt het hele jaar door georganiseerd. Misschien kun je verder kijken op hun site. Veel succes in ieder geval!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.gehandicaptenreizen.nl/begeleiders.html
http://srg.nl/medewerkers/vrijwilliger
http://www.tesselhuus.nl/

Dit zijn allemaal organisaties die opzoek zijn aar vakantie vrijwilligers
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Amarant Groep heeft een reisburo voor mensen met een beperking. Vrijwilligers zijn van harte welkom én broodnodig. Je kunt evt. een rijtest voor een 9-persoonsbus doen op kosten van de Amarant Groep en als je als vrijwilliger geregistreerd wordt ben je verzekerd en krijg je een eindejaarsgeschenk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens op de www.blauwegids.nl daar staan er verschillende die vakantie organiseren voor mensen met een beperking
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn verschillende organisaties waar je mee kunt op vakantie en ter plaatse vrijwilligerswerk kunt doen. Vaak moet je wel je eigen reis ernaartoe betalen. Kijk eens op de onderstaande site voor meer informatie! Die vind ik erg handig!