We houden van 2e hands en gaan op vakantie naar franrijk, Wie weet of daar kringloopwinkel ketens zijn ? (ik ken TROC en emmaus)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Stel hier je vraag hier: http://www.nederlanders.fr/

Of kijk bij:
www.leboncoin.fr
Cash express: www.cashexpress.fr
Toutcash: www.toutcash.com
Easycash: www.easycash.fr

Hopelijk kan iemand daar je helpen
Succes

Toegevoegd na 1 minuut:
Negeer die 3 aub
Cash express: www.cashexpress.fr
Toutcash: www.toutcash.com
Easycash: www.easycash.fr
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als ik in frankrijk ben let ik altijd goed op of ik posters zie met 'brocante' erop, wat vlooienmarkt betekent. Die zijn in de zomer regelmatig in dorpjes en ook erg leuk en uitgebreid. Veel succes