Bestaat er een betrouwbaar istanbul forum?

Ben op zoek naar goedkope slaapplek in istanbul

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

In dat geval zou ik een kijkje nemen op de forums van wereldwijzer.
http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=186

Hier hebben ze van alle landen ter wereld een sub-forum, waar je vragen kunt stellen over allerlei zaken in het betreffende land.
Ook vragen over betrouwbare goedkope slaapplekken komen daar veel terecht.

Je moet je waarschijnlijk wel registreren, maar dat is gratis.