Voor een familierondreis zijn wij op zoek naar een rondreis in de verenigde staten gericht op comfort en een vakantie met pubers

Sugesties en mogelijk ook sites ( zelf ook al gezocht maar vind alleen kampeer en kindervakanties)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Huur daar een zgn ``motorhome``. Die kunnen ook best comfortabel zijn. En het is natuurlijk niet verplicht om er in te slapen. Je kunt er ook comfortabel in reizen en gewoon luxe hotels opzoeken.

Hoop dat dit een goede sugestie voor je is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Huur en luxe camper en rijdt van hotel tot hotel. Luxer kan je het niet maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een gave staat om te reizen is Florida zeker met pubers waar je van alles kunt vinden .Disney,Bush Garden Sea World ,Cape Carnavel waar de raketten de ruimte ingaan.
Fantastisch
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er een beetje aan wat je pubers willen / mooi vinden. Natuur? Steden? Pretparken? Laat ze mee kiezen en wissel wat je zelf wil, af met wat je pubers leuk vinden.

Wij gaan volgend jaar met 3 stuks pubervolk een vette camper huren, en dan rondrijden in Colorado, Utah, California, die hoek zo'n beetje. Dat hebben we een keer eerder gedaan en het was geweldig. Voordeel van een camper is dat je zelf kunt bepalen of je ergens langer of korter wil blijven. Mooie dingen om te zien: nationale parken (Grand Canyon, Bryce Park, Zion, Arches, Canyonlands, Death Valley... ) Las Vegas, San Fransisco.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hebben afgelopen jaar een rondreis gemaakt door West Amerika met America's Tent Lodges (Nederlandse organisatie). Kant en klare grote tenten en ze helpen met reisplan, vluchten, evt. hotels en huurauto.