Is een softshell jas voldoende voor een snowboarder om te dragen tijdens het boarden?

Ik ga aankomende vrijdag naar Bodenmais om te wintersporten en wil hiervoor een nieuwe jas aanschaffen. ik zie diverse mooie aanbiedingen voor softshelljassen staan en deze lijken mij ook wel comfortabel zitten.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja dat kan voldoende zijn. Er zijn verschillende soorten Softshell jacks, waaronder een aantal speciaal voor de wintersport. Gewoon even kijken dus naar de beschrijving. Ik zie veel mensen met dit soort jasjes op de piste. Lijkt mij zelf ook erg lekker, maar mijn huidige skipak is nog goed, dus ik vind het zonde om het nu al te vervangen. Op de piste is het niet de temperatuur waar je last van hebt, het is de wind :-)

Met thermo kleding/ondergoed hoef je al bijna geen jas meer aan

Ik denk niet dat dat warm genoeg is, ik zou echt een ski- of snowboardjas voor kopen, vooral als je van plan bent vaker te op wintersport te gaan. Maar het zal ook heel erg aan het weer liggen. Want als het gaat sneeuwen en koud wordt of dat de zon zal schijnen maakt het ook al heel veel uit.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100