Wat doen kinderen van 6,7,8 jaar graag in de zomer?

Ik ga in de zomer naar mijn nichtje van 6,7 en mijn broertje is 8 ik ben zelf bijna 14 ( woord in de zomer 14) En ik vind het leuk om hun te vermakken wat voor spelletjes kun je met ze spellen in de zomer We hadden all
:Waterballonnen gevecht
:zwemmen
:Kleien
:Nouja verder hebben we nog niet
Help!!

alsvast bedankt ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (9)

Sporten vinden ze misschien leuk, bijvoorbeeld voetbal, volleybal, hockey, tafeltennis, tennis enz..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of iets anders creatiefs, bijvoorbeeld verven, tekenen..
of speelt simpele bordspelletjes met ze, dat vond ik altijd erg leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tent in de tuin en dan s'avonds blijven slapen. Vonden wij vroeger heeeeel erg leuk!
Onder de parasol in de tuin lekker knutselen. Ga iets samen maken. Bijvoorbeeld een vogelhuisje. Laat dan je nichtje de boel verven, je broerjte kan helpen met zagen en vervolgens kan jij het in elkaar timmeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hut maken met dekens. De dekens kun je vastmaken aan stoelen met wasknijpers en dan daarna daar in picknicken ofzo.
Of misschien is er een speeltuin in de buurt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kleine kinderen vinden het erg plezant om te spelen in de speeltuin. Ze vinden snoep eten ook leuk zoals lollies eten en wippen op de wipwap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waterpistolen (59 cent bij de Action)
Stoepkrijten
Hinkelen
Touwtje springen
(Bord)Spelletjes
Twister!
Verstoppertje/tikkertje etc
Waterijsjes maken (en opeten!)
Mocht je nog wat geld hebben, kun je bij de Action heel voordelig misschien ook nog iets leuks vinden
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor als het regent:
kwartetten, ganzenbord, mikado, dammen, thuisbioscoop met cola en dvd kijken en vooraf popcorn maken, winkeltje spelen, met pijpenragers figuurtjes maken.

bij mooi weer:
hinkelbaan maken, speurtocht, kinderboerderij, zwembad, vliegeren, schelpen zoeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga touwtje springen,in de zandbak spelen,fietsen enz...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hut bouwen in het bos. Boompje klimmen op de hei. Zand, strand, water. Speurtocht lopen. Tent bouwen in de tuin en daar in slapen. Fietsen en wandelen en dan picknicken onderweg. Zwemmen (binnen- of buiten), waar een waterglijbaan is. Lang slingertouw maken aan een boomtak. Vlot bouwen en vijver of sloot oversteken (als iedereen kan zwemmen tenminste!). Speeltuin bij een pannenkoekenhuis (als dat niet te duur wordt :-).
Zelf pannenkoeken bakken. Opblaasbaar zwembadje in de tuin. Vliegeren. Badmintonnen. "Stoepranden" met een bal. Verstoppertje (thuis of in het bos).