Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik (gratis) chatten met mensen uit amerika?

over 8 maanden ga ik voor 10 maanden naar amerika (san diego en san francisco). Daarvoor wil ik alvast in contact komen met mensen uit deze steden. Weet iemand een goede website waar ik (gratis) kennis met hen kan maken en me laten informeren over het leven in amerika?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
8.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ga naar chatroulette.com(: niet iedereen komt uit amerika daarop maar meeste wel. Dat kan je zien op zo'n balkje. Er zitten soms ook rare typetjes tussen maar daar moet je dan maar even niet op letten(;!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.omegle.com is een populaire website met 90% Amerikanen. Ze werken hier met het 'disconnect' systeem: praat je met iemand die je niet bevalt of een andere reden, klik je op disconnect en ga je naar de volgende vreemdeling. Net zoals bij chatroulette.com moet je even de 'verkeerde' mensen negeren, of disconnecten dus.

Als je je zin opent met een vraag hoe het leven in Noord-Amerika is zal je snel genoeg een Noord-Amerikaan tegenkomen die je erover kan vertellen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Edit: Gewoon Amerika dus!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook kun je ff op couchsurfing.com kijken.. Het is niet echt een chatsite, maar je kunt wel in contact komen met mensen die daar wonen.. En eventueel een nachtje bij hun op e bank slapen...

Alvast een goede reis toegewenst..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi, er zijn heel veel Amerikanen te vinden op http://chatroulette1.com, daar kan je vast wel contacten leggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding