Kun je zonder paspoort naar Sarajevo reizen?

Wij willen vanuit Nederland naar Sarajevo reizen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

je hebt een geldig paspoort of een geldige europese ID kaart nodig
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry anneliez, ik kan de min niet meer in een plus wijzigen (het beheer misschien ?).
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/paspoort-en-identificatie/vraag-en-antwoord/waar-is-de-nederlandse-identiteitskaart-een-geldig-reisdocument.html
anneliez
11 jaar geleden
zolang je van mn geld afblijft neem ik je niks kwalijk hoor ;)
anneliez
11 jaar geleden
maar god dat je het even uitlegt, blijf ik niet met n waarom zitten