Welk park, sleep Fly hotel mag ik mijn auto langer dan 3 weken parkeren?

De meeste park, sleep, fly hotels rond schiphol hanteren een max aantal dagen om je auto te mogen parkeren.
Wij willen 29 dagen op vakantie en zoeken daarom een hotel, pension of iets dergelijks in de buurt van schiphol waar we onze auto langer dan 3 weken kunnen parkeren met een gratis shuttle bus.
Iemand een goede suggestie?
Want als ik nog 8 dagen zou moeten bijbetalen om te parkeren dan wordt het iets te gortig.
Hoor het graag van jullie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Bij van der Valk: http://www.hotelschiphol.nl/nl/arrangementen/park-sleep-fly-incl-ontbijt/
Met het Park, Sleep & Fly Arrangement bieden zij de mogelijkheid om uw auto maximaal 31 dagen gratis te parkeren gedurende uw verblijf in het buitenland. U kunt gebruik maken van een gratis Shuttle service van en naar Schiphol. Gratis Shuttle tussen 06:00 en 23:40 uur. De nachtshuttle kost €20,00 per rit op aanvraag.

Toegevoegd na 2 minuten:
Contact gegevens:
Hotel Schiphol
Rijksweg A4 nr. 3
2132 MA Hoofddorp
Tel +31252 67 53 35