Database met gemiddelde weergegevens voor Europese plekken?

Je wil in de Ardeche op vakantie. Of in de Ardennen. Maar hoeveel uur schijnt daar gemiddeld de zon? En hoe warm is het daar in april? Wie weet een goede site met weergegevens van plekken in Europa? Natuurlijk ook met je eigen woonplaats erbij, zodat je kunt vergelijken.

Toegevoegd na 4 uur:
antwoord zelf gevonden: www.klimaatinfo.nl

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Zo een algemene site is er nog niet. Je zal dan echt te rade moeten gaan bij lokaal nationale weerdiensten. Er zijn wel sites waar je het actuele weer en de verwachting voor bijkans alle plaatsen ter wereld kunt bekijken. Weather Online en Wunderworld bijvoorbeeld. Als ze een beetje op temperatuur zijn zullen ze jouw suggestie waarschijnlijk wel willen aanvatten.