Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Van London St. Pancras station naar London Victoria Coach station, met koffer in 1,5 uur is dat te doen?

De bus in Engeland is een stukje goedkoper dan de trein scheelt mij 26 euro. Vraag is alleen of het te doen is om vanaf London St. Pancras station naar London Victoria Coach station te komen? Ik moet dan met de Metro inclusief lopen komt dat ongeveer op een halfuur.

Ik heb 1,5 uur in Londen om door de paspoortcontrole te komen en vervolgens naar de bus te komen met bagage, is dat te doen? Of kan ik dan toch maar beter de trein nemen ook al is dat duurder?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Toegevoegd na 4 dagen:
Bedankt voor al jullie reacties!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat haal je makkelijk, is maar een klein stukje met de metro en dan ook nog de Victorialine wat een van de snellere is. Het inchecken bij het busstation gaat heel snel, vooral als je wat later komt omdat de wachtrij dan al bijna weg is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens de app doe je ongeveer 9 minuten erover om in te stappen en bij de andere stadion aan te komen.

Dus 1.5 uur inclusief inchecken zal lukken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is mij gelukt op de heenweg naar Cornwall, dus eerst met de trein en daarna met de bus. Op de terugweg had de bus (Western Greyhound) echter zoveel vertraging, dat de ik aansluiting met de trein heb gemist en een latere moest nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding